Once upon a time...

Once upon a time there was a girl, who lived in a land far up in the north. Her name was Agnes. This is the story of her adventures...



I alla fall, välkommen till min blogg. Mitt namn är som sagt Agnes och jag bor i Stockholm, Sverige. Här på bloggen kommer jag skriva om lite allt möjligt. Jag kommer skriva om äventyr. Äventyr i böcker,filmer och tv-serier, men också om lite vardagsäventyr. Jag har många intressen och jag kan säga att om du tycker om något av dessa saker: Vintage, böcker, att baka, dans, Harry Potter, musik, accesoarer eller allmänt blöhö så kommer du nog tycka det kan vara kul att läsa på min blogg. Kommer skriva om ovanstående saker, men också så sagt om lite vardagsäventyr och annat ur min vardag. Hope you will enjoy!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0