Hellu :)

Tja!
Jag tänkte att jag skulle våldgästa Ankans blogg. Jag har, som ni kanske sett, fixat hennes design. Den är dock inte helt klar än.
Ankan fick mig att lova att inte göra något dumt, men (det finns alltid ett men) jag anser att det är en tolkningsfråga. Ankan anser nog att något dumt är att t.ex. skriva ett totalt meningslöst inlägg i hennes blogg där jag refirerar till henne som Ankan eller typ facerapa henne (vilket för övrigt är mycket underhållande). Jag anser att något dumt är att typ tända eld på ett hus eller att hoppa från en klippa för att ens fjolliga, glittriga, oriktiga vampyrkille har lämnat en (inga egna erfarenheter, bara så att ni vet ;P). Så eftersom det här inte är något dumt (enligt min mening) så borde jag kunna skriva det här utan att få skäll och en stor, fet smäll i huvudet.
Men som sagt, designen är inte helt klar än. Om ni trots det vill klaga(varför ni nu skulle vilja det ;D) så kan ni göra det hos/till Ankan, för jag tar inte på mig skulden för någonting!
Ankan tycker förövrigt att jag är extremt cool, fantastisk och allmänt braig (översättning: Agnes tycker förövrigt att jag är väldigt irritarande, löjlig och allmänt konstig).
Om ni tycker att det här inlägget var onödigt, tråkigt, konstigt, dåligt, korkat, ointellektuellt eller allmänt blä så skyller jag på att min hjärna bara jobbar halvtid på kvällar. Dessutom har jag inte skrivit det här och ni inbillar er bara att ni läser det, typ.

Eftersom Ankan älskar att skryta om hur söt hon var som liten, så lägger jag upp en bild på henne som småtting!


Alla stavfel i detta inlägg är bara på låtsas!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0